شهیدان ساتیاروند

این سایت شهیدان ساتیاروند می باشد

>
شهیدان ساتیاروند

بی شک کلام پر مغز امام خمینی (ره):
<< ملتی که شهادت برای او سعادت است، پیروز است. >>
سخن امام (ره) از بزرگترین نظریه هایی است که در ساده ترین کلمات بیان شده است.
بنا به ضرورت تبیین تفکر بسیجی و فرهنگ شهادت طلبی در میان مردم جمهوری اسلامی ایران به ویژه جوانان نسل امروز، این سایت در صدد است؛ زندگی نامه، وصیت نامه، خاطرات و تصاویر شهدای ساتیاروند را که در جنگ تحمیلی با عزم راسخ و قلبی سرشار از عشق برای دفاع از ناموس و خاک میهن و آرمانهای انقلاب جمهوری اسلامی ایران به میادین نبرد شتافتند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند با کمک خداوند و خانواده شهدا قطره ایی از فداکاری آنها را به تصویر بکشانیم.

مسعود ساتیاروند


دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آخرین نظرات

.

۲



وصیت نامه پاسدار شهید ذبیح اله دانیالی

به نام خداوند یکتا که آدمی را خلق نمود تا در این جهان زندگی کند و در قبال صرف نعمات الهی خداوند را شکر و سپاس گوید.
باسلام بر دوازدهمین چهره ی نورانی از نسل معصوم حضرت مهدی عجل الله تعالی
با سلام بر رهبر بزرگوار جمهوری اسلامی ایران، این سد راه مستکبرین جهان حضرت اما خمینی.

" الذین آمنوا و هاجروا و جاهدوا و فی سبیل الله بامو الهم و انفسهم اعظم درجه عندالله و اولئک هم الفاءزون. "

خدمت پدر و مادر عزیزم:

سلام علیکم

پدرم اکنون که جنگ اسلام و کفر گسترش یافته بر ما شیعیان واجب است که راه حسین که همان راه آزادگی و شهادت بود، پیشه کنیم. تا مبادا ظلم بر ما شیعیان اهل اسلام پیروز شود.

پدرم، بنده در طول زندگی ام از تو بسیار نا فرمانی کرده ام، حالا از شما می‌خواهم که به بزرگی خودتان مرا ببخشید.

مادرم، می دانم از سنین کودکی تا حالا چقدر برای در رفاه بودن من درد و رنج متحمل شده ای؛ فراموش نکرده ام روزهایی که من حتی قدرت دور کردن یک مگس را هم از خود نداشتم ولی تو تمام ناراحتی هایم را بر طرف نمودی.

مادرم، بنده در طول 15 سال حیات، میدانم در برابر چنین زحماتی که تو برایم متحمل شده ای هیچ کار خوبی برای شما نکرده ام تنها از تو می خواهم که به بزرگی خودتان مرا ببخشید.

مادرم، من با خدای خود پیمان بستم تا سپر خاک مقدس وطنم ایران شوم و نگذارم از تیر شرق و غرب زخم بر دارد.

مادرم، بنده به منظور لبیک گفتن به رهنمود های پیامبر گونه ی امام عزیز و به خاطر انتقام خون شهیدان عزیزمان عهد نموده ام تا آخرین قطره خونم به زمین ریخته شود در مقابل قسم خورده های بعثی بمانم و از اسلام عزیز دفاع نمایم و ممکن است در این راه جان ناقابلم فدای رهبر کبیر انقلاب و اسلام عزیز شود.
تنها خواهشی که از شما و خانواده ی عزیزم دارم این است که در شهادتم صبور باشید و افتخار کنید که توانسته اید با هدیه فرزندتان دین خود را به اسلام ادا نمایید.

مادرم، وقتی به یاد من می افتی به یاد کربلا و لیلا و زینب (س) بیفت و صحنه ی اسارت رفتن اهل بیت را به خاطر بسپار تا تسکین پیدا کنید.
وقتی به یاد من می افتی به یاد شهدایی بیفت که با خون سرخشان شجره ی مقدس اسلام را آبیاری نمودند.

برادرانم از شما می‌خواهم که اسلحه ی به خون آغشته ام را از زمین بردارید و در راه اسلام که راه آزادی است گام بردارید. مبادا در وظیفه ی خودتان نسبت به اسلام کوتاهی کنید.

خواهرانم شما هم در حفظ حجابتان کوشا باشید که حفظ حجاب شما مشت محکمی است بر دهن ابر قدرت‌ها.

صحبتی دارم با اشنایان و همکلاسی ها و دوستان عزیزم؛ برادران عزیز! اتحاد و وحدت و پکپارچگی را حفظ کنید و از تفرقه بپرهیزید که راه نفاق و جدایی است و همچنین شتافتن به سوی شهر عارفان ( جبهه های نور علیه ظلمت ) را فراموش نکنید که بسیجی فریاد می زند :

" شهادت مرگ نیست رسالت است، مردن نیست متولد شدن است"

هموطنان! مبادا روح شهیدی به یکی از دستگاه های ملت و دولتی نظر کند و آنجا را مملو از جوانان حزب‌اللهی نبیند.
برادران با وفا و لبیک گویان سید الشهدا (ع) دعا برای سلامتی امام عزیزمان را فراموش نکنید و امام را تنها نگذارید و بدانید در چه عصر و زمانی می باشید. زمانی که هیچ قلم و کاغذی نمی تواند آنرا توصیف کند. بر شما بشارت باد این لطف الهی.
و السلام و علی عبدالله الصالحین

۱۹ اسفند ماه سال ۱۳۶۶ هجری شمسی
حقیر مسکین حق تعالی ذبیح اله دانیالی

نظرات  (۲)

۰۹ مهر ۰۰ ، ۱۵:۱۱ علی اصغر دانیالی

درود پاک به شما شهید والا مقام که با خون خود درخت پر سمر انقلاب و اسلام را آبیاری کردی درود بر تو که به فکر امام عزیز و بزرگوار بودی و به فکر خاک پاک کشورت بودی و به فکر ناموس بودی از جان خودت مایه گذاشتی برای ما افتخار است که بستگانت هستیم. اگر چنانچه هر روزی رهبر بزرگوار دستور بفرمایید عینن پیرو راه تو پسر عموی عزیزم هستم هر روزی که ترجیح بدهیم که کشورمان در خطر باشد برای دفاع از خاک کشورم همان راه را ادامه می‌دهم که تو دادی. از خداوند میخواهم که روحت را با روح انبیا محشور بدارد. بسیجی فعال صید نور دانیالی. کوچک شما هستم پسر عموی عزیزمم

۰۹ مهر ۰۰ ، ۱۵:۰۷ صید نور دانیالی

درود پاک به شما شهید بالا مقام که با خون خود درخت پر سمر انقلاب و اسلام را آبیاری کردی درود بر تو که به فکر امام عزیز و بزرگوار بودی و به فکر خاک پاک کشورت بودی و به فکر ناموس بودی از جان خودت مایه گذاشتی برای ما افتخار است که بستگانت هستیم. اگر چنانچه هر روزی رهبر بزرگوار دستور بفرمایید عینن پیرو راه تو پسر عموی عزیزم هستم هر روزی که ترجیح بدهیم که کشورمان در خطر باشد برای دفاع از خاک کشورم همان راه را ادامه می‌دهم که تو دادی. از خداوند میخواهم که روحت را با روح انبیا محشور بدارد. بسیجی فعال صید نور دانیالی. کوچک شما هستم پسر عموی عزیزمم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی