شهیدان ساتیاروند

این سایت شهیدان ساتیاروند می باشد

>
شهیدان ساتیاروند

بی شک کلام پر مغز امام خمینی (ره):
<< ملتی که شهادت برای او سعادت است، پیروز است. >>
سخن امام (ره) از بزرگترین نظریه هایی است که در ساده ترین کلمات بیان شده است.
بنا به ضرورت تبیین تفکر بسیجی و فرهنگ شهادت طلبی در میان مردم جمهوری اسلامی ایران به ویژه جوانان نسل امروز، این سایت در صدد است؛ زندگی نامه، وصیت نامه، خاطرات و تصاویر شهدای ساتیاروند را که در جنگ تحمیلی با عزم راسخ و قلبی سرشار از عشق برای دفاع از ناموس و خاک میهن و آرمانهای انقلاب جمهوری اسلامی ایران به میادین نبرد شتافتند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند با کمک خداوند و خانواده شهدا قطره ایی از فداکاری آنها را به تصویر بکشانیم.

مسعود ساتیاروند


دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آخرین نظرات

.

۰

 سردار فرمانده شهید محمد باقر مومنی

درطول زندگی علاقه زیادی به روحانیت داشت و همیشه در زندگی پشت سر روحانیت حرکت میکرد. و علاقه زیادی به امام (ره) داشت و بارها به همرزمان خود می گفت برادران امام خمینی ادامه دهنده راه امام حسین (ع) است سعی کنید که همیشه گوش بفرمان امام باشید اگر در زندگی موفق هستید و اگر خدای نکرده از امام جدا شوید هم دنیا را از دست داده اید و هم آخرت را و بارها این حرفها را به رزمندگان اسلام می گفت.
شهید محمد باقر مومنی همه نیروها را به پیروی از خط ولایت فقیه سفارش و دعوت میکرد که این موضوع دریکی از نامه های ایشان است.
شهید که تازه وارد تشکیلات سپاه شده و بیشتر مواقع درسپاه حضور داشت و شبانه روز به انقلاب خدمت میکرد همه ماموریتی که به ایشان واگذار می شد بدون هیچگونه چشم داشتی ماموریت را به نحو احسن انجام می داد.
ایشان برادران سپاه را دعوت به آرامش میکرد و گفت شما پاسداران باید الگوی صبر و برد باری باشید. سعی کنید نسبت به دشمنان اسلام با شدت برخورد کنید و نسبت به مسلمانان مهربان و خوش اخلاق عمل کنید.
این خصوصیات در و جود شهید بزرگوار بود و با زیردستان خیلی مهربان و خوش اخلاق بود.
شهید مومنی خیلی احترام پدر و مادر و برادران را رعایت میکرد، و هیچ موقع نبود که ایشان عصبانی شود و هر وقت که به ایشان کاری محول میکردند به نحواحسن انجام می داد.
وبارها کارهای منزل را انجام می داد و هیچ وقت نبود که ایشان اعتراضی کندیا عصبانی شود و اخلاق ایشان تاثیر گذار برای دیگران بود.
یکی ازخصویات شهید محمد باقر مومنی ایثارگری و اخلاص در عمل بود و هیچ وقت حاضر نبود که کارها را بخاطر.رضای فرمانده انجام دهد.
فقط رضای خدا را از کارهای خود مد نظر قرار می داد و بارها این حرف را می زد که کارتان اگر برای خدا بود که مزد خود را گرفته اید ولی اگر برای خدا نباشد هیچ ارزشی ندارد.

📝 مسعود ساتیاروند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی